Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Vitamin C Overdose

Vitamin C Overdose

Masa saya kecil dulu saya cuma tahu vitamin C hanya 100mg aje. Malah dulu mak akan bagi vitamin C dalam bentuk kunyah. Minyak ikan pulak dalam bentuk cecair pun ada. Tak pernah dengar dulu Vitamin C Overdose.

Bila saya join Shaklee, saya mula belajar tentang Shaklee Sustainned Release iaitu 500mg. Ramai juga yang macam tak boleh terima benda ni. Banyak la menyebut, bahaya la…terlebih dos la, boleh rosak buah pinggang dan macam macam lagi….

Paling biasa orang akan sebut, bahaya ni Vitamin C Overdose. Walhal kalau pergi farmasi saya ada aje jumpa yang lebih dari itu.

 

Vitamin C Overdose

So masa Dec 2022 kami ada workshop seharian dengan kelas Dr Redza. Banyak ilmu yang kami dapat dalam kelas bersama beliau. Kelas yang diadakan di TH Kelana Jaya. Dihadiri seramai almost 100 peserta dari seluruh Malaysia! Wow ! Serius happening!

Antara bahan menarik Dr Redza kongsikan adalah tentang Vitamin C.

Apakah Vitamin C Shaklee selamat untuk dimakan? Jom dengar penjelasan Dr redza tentang hal ini.

Apa istimewa Vitamin C Shaklee ni ?

Vitamin C Shaklee antara Vitamin paling Viral sepanjang Pandemik Covid19.

Hingga hari ini Vitamin C sering mendapat tempat dihati pengguna vitamin. Ini kerana harga Vitamin C Shaklee jauh lebih murah dari harga yang berada dalam pasaran. Boleh bertahan 6 bulan jika diamalkan oleh sorang yang sihat.

Jika berminat nak dapatkan Vitamin C Shaklee ini, boleh terus hubungi saya melalui WASAP DI SINI

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *