Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Set Shaklee untuk Puasa – Jimat Masa

Set Shaklee untuk Puasa – Jimat Masa

 

Lebih kurang 2 minggu lagi Ramadhan akan menjengah…syukur juga Set Shaklee untuk Puasa telah pun sampai kelmarin.

Kebetulan ahli rumah ni memang amalkan Cinch Chocolate dan ESP dan ianya pun dah nak habis. Bila time puasa, bagus amalkan ni untuk sahur sebenarnya.

Tahun ni Shaklee perkenalkan Set Shaklee untuk Puasa yang baru. Ianya dikenali sebagai Puasa 1-2-3 Set.

 

Ada 3 minuman kesihatan yang penting dalam set ini dan setiap satu berfungsi menyokong kesihatan penuh sepanjang berpuasa.

ESP Shaklee

Ia adalah minuman kesihatan yang sangat terkenal dengan banyak kebaikan. Sesuai diambil oleh semua golongan termasuk ibu mengandung, warga emas tidak ketinggalan mereka yang menghampiri monopause.

ESP Shaklee juga minuman kesihatan yang mempunyai 9 amino asid lengkap yang tidak dapat dibuat oleh badan tetapi perlu diambil dari luar. [ tidak dapat dibuat oleh badan]. Ianya mempunyai index glisemik yang rendah maka pengambilannya akan membuatkan kita cepat kenyang dan bertahan lama.

 

Cinch Chocolate Shaklee

Dalam set ini juga mengandungi Cinch Chocolate dan menjadi kegemaran saya , suami dan anak-anak. Perasa cokelatnya sangat sedap dan berlemak. Ianya mengandungi Leucine , iaitu membakar lemak dan secara langsung membuatkan kita mudah hilang inci terutama di pinggang dan punggung.

Ia juga sesuai diambil oleh pesakit kencing manis yang memerlukan makanan yang rendah glisemik Index. Gabungan ESP Shaklee dan Cinch Chocolate sangat sesuai dan membantu kita lebih kenyang.

 

Minuman elak dehidrasi

Canister yang terakhir dalam gambar itu adalah Performance Drink Lemon. Jika sebelum ni dah terbiasa dengan perasa oren, namun alhamdulillah rasa ini tidak la mengecewakan. Ia adalah minuman elektrolit untuk mengelakkan ahli sukan dari terhidrat. Namun kita juga boleh amalkan sepanjang Ramadhan kerana kandungan elektrolit ini bukan terhada kepada ahli sukan sahaja.

Bulan ini Shaklee menawarkan 3 canister ini dengan hanya RM260 tidak termasuk kos penghantaran untuk mereka yang sedia ada dah menjadi ahli.

Hadiahkan kesihatan kepada ibu dan ayah dan keluarga tersayang anda. 🎁

Senang aje dengan Puasa 1-2-3 Set Shaklee!
https://www.shaklee.com.my/products/promotion/00P765

Dapatkan Cinch Twin Pack kegemaran anda sekeluarga!
https://www.shaklee.com.my/content/promo-ramadhan

 

 

Set Shaklee untuk Sahur

Jika anda berminat nak dapat set ini untuk musim sahur tahun ini, boleh hubungi saya melalui WASAP yang tertera.

#shakleethrive23
#shakleetriumph23
#shakleekualaterengganu
#Pengedarshakleeaktif

2 thoughts on “Set Shaklee untuk Puasa – Jimat Masa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *