Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

7 Sebab mengapa Vitamin Shaklee Terbaik di Malaysia

7 Sebab mengapa Vitamin Shaklee Terbaik di Malaysia

7 Sebab mengapa Vitamin Shaklee Terbaik di Malaysia , akan saya kongsikan dalam artikel kali ini.

Memandangkan sudah lebih 20 tahun saya berkecimpung dalam dunia Shaklee, ingin saya kongsikan kepada anda semua 7 sebab mengapa Shaklee adalah Vitamin Terbaik dalam Malaysia.

1.Produk yang di SAH kan HALAL

Ramai orang mudah skeptical dengan produk keluaran luar negara. Namun alhamdulillah Shaklee adalah syarikat yang sangat mementingkan sijil HALAL kerana produk itu dipasarkan ke dalam pasaran Asia yang memang ramai penduduknya beragama Islam. Sijil Halal itu dikeluarkan oleh ISLAMIC SERVICE OF AMERICA (ISA) , kalau dalam Malaysia macam JAKIM.

7 sebab Vitamin Shaklee Terbaik

2.Harga Mampu Milik

Bila saya dah lama dalam bisnes Supplement , saya dah boleh mula nampak perbezaan ketara banyak jenis [brand] company. Mungkin ada sesetengah orang akan melihat harga produk tanpa melihat kuantiti yang ditawarkan. Mereka ini akan merasakan produk Shaklee ni mahal. Walaubagaimanapun, jika kita compare kan harga dengan kuantiti produk, kita akan nampak ia setara dengan kualiti yang diberikan.

Saya bagi contoh Vitamin C Shaklee , kerana sebiji vitamin C Shaklee sebiji adalah bersamaan dengan 7 setengah biji Oren. Harganya adalah RM115 sebotol dan ia mengandungi 180 biji Vitamin C. Maka kita akan lihat harga sebiji Vitamin C adalah 65 sen.  Bayangkan 7 setengah biji Oren dengan harga 65 sen? Wow , murah kan????

7 sebab Vitamin Shaklee Terbaik

 

3. Bukan sahaja BERKESAN tapi juga SELAMAT

Banyak aje produk hari ini yang claim produk mereka berkesan. Ya malah ada yang memberi jaminan akan mendapat hasil yang segera dan efisien. Masalahnya adakah ia benar-benar SELAMAT? Alhamdulillah vitamin Shaklee ini mempunyai R&D yang dikawal selia oleh barisan saintis yang terbaik. Mereka memastikan pengambilan vitamin Shaklee ini mendapat manfaat dengan mendalam sehingga sampai ke tahap DNA. MasyaAllah. Kesan pengambilan vitamin ini boleh dilihat walaupun dah berpuluh tahun amalkan Shaklee, tetapi alhamdulillah banyak peningkatan dalam hal kesihatan.

Kami yang dah amalkan lebih 20 tahun memang akan memantau level kesihatan kami dengan membuat FBC atau Full Blood Check Up secara menyeluruh setiap 6 bulan. Alhamdulillah banyak progress yang dapat kami lihat hasil pengambilan yang konsisten.

 

4. Produk Semulajadi

Mungkin ramai yang menyangka produk dari US ini adalah produk yang biasa dan sama seperti dalam pasaran. Namun tahukah kalian banyak produk Shaklee yang ada dalam pasaran mengandungi makanan sunnah yang sangat dianjurkan?

Contoh mudah kita ambil sample Vitamin C Shaklee sekali lagi. Dalam Vitamin C Shaklee mengandungi Acacia Gum [ bersamaan dengan Arabic Gum]. Itu antara makanan sunnah yang sangat bagus.
Acacia Gum digunakan untuk menghasilkan mikrogel yang membantu menghentikan darah dari luka dan membasmi bakteria dari luka berkenaan. Ia juga boleh mempercepatkan tempoh penyembuhan luka.

 

5. Lambakan Testimoni

Memandangkan ia produk yang mampu di miliki oleh semua orang , ditambah ia berkesan alhamdulillah kita boleh dapat lihat banyak testimoni yang dikongsikan oleh customer. Mereka kongsikan kegembiraan dan keseronokkan yang mereka dapat hasil amalkan produk Shaklee. Jika kita google testimoni produk Shaklee, banyak aje yang boleh kita lihat. Testimoni ini membantu prospek yang baru nak mencuba Shaklee akan lebih yakin.

 

6. Produk 100 Tahun.

7 sebab Vitamin Shaklee Terbaik

Antara sebab yang meyakinkan untuk pengambilan produk Shaklee kerana ia telah pun berada 100 tahun dalam pasaran. Bayangkan produk Shaklee yang pertama adalah Vitalea dan uniknya vitamin ini masih ada sehingga hari ini cuma penambahbaikkan selalu dilakukan.

 

7 sebab Vitamin Shaklee Terbaik

 

7.Kajian Landmark

Baca jurnal penuh 

7 sebab Vitamin Shaklee Terbaik

Kajian menunjukkan bahawa mereka yang menggunakan makanan tambahan Shaklee mempunyai biomaker kesihatan utama yang lebih baik berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil makanan tambahan.

Hasilnya sangat menakjubkan!
Kajian klinikal memerlukan para peserta menjalani pengambilan darah untuk memeriksa biomarker kesihatan utama. Oleh itu, kajian menunjukkan bahawa pengguna suplemen jangka panjang Shaklee menunjukkan peningkatan dalam kesihatan mereka.

 

 

Ada banyak lagi sebab mengapa vitamin Shaklee terbaik di Malaysia. InsyaAllah akan ada kelapangan saya akan kongsikan dalam artikel-artikel akan datang.

Jika anda adalah pengguna yang bijak dan mengambil peluang, apa kata sertai kami untuk sama-sama ubah kehidupan bersama Shaklee. Jom daftar Shaklee di sini.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *