Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Beli Vivix Shaklee dapat cash rebate?

Beli Vivix Shaklee dapat cash rebate?

Bagi mereka yang bukan ahli mungkin tidak tahu, pembelian 2 botol Vivix Shaklee boleh dapat cash rebate. Paling best beli Vivix adalah waktu promo, dapat la penjimatan dan duit tu kita boleh guna beli vitamin lain.

Promo Vivix Shaklee sedang berlangsung

Vivix ShakleeVivix Shaklee

Tahukah kalian, promosi terkini adalah beli 2 botol Vivix akan mendapat 5% diskaun dan jika pembelian 6 unit Vivix akan mendapat 1 botol percuma! Jimat hingga RM399! Pembelian kedua-dua promo ini akan melayakkan pembeli [ ahli] menerima cash rebate! Wow! Ia bukan selalu ada !

Promo Vivix biasanya hanya setahun sekali. Memang berbaloi la beli waktu ni. Paling ramai orang suka beli 2 botol dapat diskaun 5%. Untuk orang baru yang nak mencuba, berbaloi sebab boleh dapat keahlian percuma. Bayangkan mungkin hari ini kita jadi ahli hanya nak manfaat, bila dah dapat manfaat kita boleh kongsikan dengan ahli keluarga dan sahabat handai akhirnya menjadikan ia sebagai kerjaya sampingan dengan pendapatan yang lumayan.

 

Rugi beli produk Shaklee tanpa dapat bonus

Namun saya rasa kasihan bila ada yang beli dari sumber lain [ dari jaringan belian yang ada online] atau beli dari kawan tempat kerja walaupun diri sebenarnya dah menjadi ahli. Rugi sangat sebenarnya. Walhal jika beli secara online, kita akan dapat penghantaran percuma, mata ganjaran dan jika mata ganjaran melebih 150 point, kita dah layak dapat cash bonus.

Hilang mata ganjaran bila beli dari orang lain?

Jika kalian dah ahli, tapi taknak beli di online BOLEH buat pesanan melalui penaja anda [ sponspor atau nama lain upline bisnes kita]. Tapi sangat rugi jika beli dengan ahli dari kumpulan yang lain. Sampai satu masa, keahlian kita akan expired kerana kita tiada belian sendiri menggunakan no keahlian kita sendiri. Kita akan rugi 2 perkara ; bonus [ cash rebate] dan keahlian Shaklee akan tamat dengan sendiri.

Percayalah masa depan kita bukan dalam tangan manusia, tapi dalam urusan Allah. Saya pun tidak pernah menyangka bisnes Shaklee boleh menjadi kerjaya saya dan suami hingga hari ini. Alhamdulillah.

Berpandukan Allah dan rasulnya, insyaAllah semua urusan akan punya bantuan dari Allah.

Berminat nak beli produk Shaklee? atau nak jadi AHLI?
Boleh isikan FORM KEAHLIAN dan kami bantu jika berminat nak buat bisnes.

 

#pengedarShakleeKualaTerengganu
#shakleethrive23
#shakleetriumph23

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *