Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Pokok yang tak di undang, buah yang tak dapat ditolak.

Pokok yang tak di undang, buah yang tak dapat ditolak.
Tadi pagi selepas sarapan di Mydin Terengganu, suami mengajak kami singgah ke DIY Chendering untuk membeli penyakut bag stokin yang terpatah semalam.
Bila dah parking, saya tertarik melihat pokok yang menjalar disebelah kedai DIY….daunnya unik dan saya yakin ia adalah pokok buah yang saya kenal.
Selepas puas membelek, saya menemukan beberapa putik bunga yang akan menjadi buah….mata saya terus melilau mencari kalau-kalau ada putik buah di situ….
Sangkaan saya ia adalah pokok tembikai yang menjalar, namun sangkaan saya meleset sama sekali….
Saya ingatkan ianya pokok tembikai, tapi rupanya dikenali sebagai timun tikus Malaysia, selepas saya cuba mencari gambar persamaan di google.
Benarlah…pokoknya memang tak diundang…tapi hasilnya bila dah depan mata tak dapat ditolak.
Sama juga dengan pendapatan tambahan, ada orang fikir mereka tak perlukan…uniknya mereka tertarik dengan hasilnya.
Tidak salah kita cuba untuk usahakan perkara yang membantu untuk dapatkan pendapatan sampingan. Adakala kita mungkin niat nak join sebab nak beli harga ahli rupanya ia membuahkan hasil! wow!
Anda berminat nak join Shaklee sebagai pendapatan sampingan? Jadi ahli untuk kegunaan sendiri sebagai permulaan. Jika ia bagus, kongsikan dengan keluarga tersayang.
Berminat menjadi ahli Shaklee? >>>>> DAFTAR SEKARANG<<<<

Penafian : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan ntuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendpaat nasihat dari doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *