Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Apa perlu buat bila lupa password Shaklee?

Kini semua dihujung jari

Sebenarnya bila banyak perkara kita boleh uruskan secara online secara tidak langsung banyak urusan kita menjadi mudah dan menjimatkan masa. Jika dulu nak masukkan duit kena pergi bank. Sekarang boleh dibuat secara online. Malah penghantaran barang juga boleh di key in secara online dan kemudian driver atau rider akan datang pick up di rumah kita. Namun cabarannya bila kita lupa password.
Semua perlukan password dan adakala kita adakala memang terlupa… paling parah kalau kita lupa password yang berkaitan dengan bisnes yang kita buat secara online. Tidak terkecuali sebagai pengedar Shaklee dan terlupa password Shaklee….hehehehe.
Selama menjalankan bisnes Shaklee memang ramai yang bertanya bagaimana jika lupa password  bila nak log in Shaklee.
Website Shaklee mungkin mudah untuk di ingati tetapi masalah bila kita lupa ID dan password yang perlu kita masukkan.
Walaubagaimanapun, kelebihan Shaklee pula jika kita terlupa password , kita mempunyai pilihan sama ada nak masukkan nombor telefon yang berdaftar dengan Shaklee atau masukkan email yang berdaftar dengan Shaklee. Kita hanya perlu pilih salah satu. Tidak perlu masukkan kedua-duanya.
 
 
Bila lupa password Shaklee

Bila dah log in pasti kita menjadi lebih bersemangat apabila kita dapat melihat dashboard Shaklee terdiri daripada berapa bonus yang kita perolehi provided kita dah beli produk dan kawan atau downline kita juga ada membuat belian. Bila dah log in kita boleh buat order secara online dan melihat sendiri pergerakkan produk yang kita order dah sampai mana. Website Shaklee juga mempunyai data lengkap tentang semua produk Shaklee dan ia sangat membantu kita explain dengan prospek.
Maka ia tidak menjadi masalah besar apabila kita terlupa password untuk log in Shaklee. Jika dulu terpaksa bergantung dengan staff branch Shaklee untuk mereka bantu reset password. Tetapi sekarang sangat mudah. Hanya masukkan salah satu antara nombor telefon atau email yang berdaftar dengan Shaklee.

Penafian : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan ntuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendpaat nasihat dari doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.

Read more www.anakkuwiraku.com

2 thoughts on “Apa perlu buat bila lupa password Shaklee?

  1. Sangat senang sekali nak guna web shaklee. Nak buat belian ataupun nak tgk bonus pun boleh buka web shaklee sahaja. Kalau lupa password pun tekan je lupa password. Terima kasih penjelasan kak N.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *