Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Bekalan vitamin untuk travel masa Covid

Travel ke Turki kami pilih nak bawak certain vitamin terutama vitamin cegah Covid lebih utama . Sebab kalau ikut bagus rasa nak bawak aje semua. Kalau dah bawak semua, jenuh pulak nak tambah bag.

Jadi kami pilih sesetengah vitamin dan paling penting ia bagus untuk sistem imuniti. Syukur sekarang ada ESP Sachet. Ia sangat membantu untuk bawa travel. Alangkah baik jika Cinch atau Life Shake juga ada yang jenis Sachet. [ Harap akan ada di masa akan datang]
Kali  ni saya pesan dengan suami…bawa vitamin asas sahaja dan lebihkan semua vitamin yang kaya dengan antioksidan dan resveratrol. Vitamin Cegah Covid la senang cerita.
Antara vitamin yang kami bawa adalah ESP Sachet, ResV, Vitamin E, Vitamin C, Omega dalam beberapa botol, Vitalea dan Oste, Nutriferon dan Elderberry Cinch Tea dalam beberapa kotak dan antara paling banyak yang kami bawa dan makan adalah Hero Kiddo Shaklee.
Maklumlah kat Turki ada kelonggaran … ditempat awam yang terbuka boleh untuk tidak memakai pelitup muka. Cuma di restoren atau tempat tertutup sahaja perlu memakai pelitup muka. Namun kami tetap mengambil langkah berjaga-jaga. Setiap hari kami akan makan Hero Kiddo yang banyak. Mungkin dalam 10 biji sehari seorang bila travelling day yang panjang.
Nutriferon memang kami wajibkan ambil setiap pagi semasa sarapan. Kami amik 2 sachet sehari. Kami juga ada bawa bersama probiotik yang kami dah amal sejak 2017 lagi.
Alhamdulillah….syukur Allah izinkan semua sihat sepanjang travelling.
Keputusan PCR di KLIA juga menunjukkan hasil negatif. Result 2nd swab melalui RTK juga negatif.
Kita ikhtiar, Allah juga mengizinkan.

 

Khasiat Elderberry
Khasiat Elderberry

Bestnya hari ni ada promo baru tau!

 

 

Berminat nak dapatkannya? Boleh order melalui 0128535689 atau terus wasap di SINI
Penafian : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan ntuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendpaat nasihat dari doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.
Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *