Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Mengapa perlu jaga SOP dan amalkan vitamin walau dah vaksin?

Mengapa perlu jaga SOP dan amalkan vitamin walau dah vaksin?

Penting SOP Covid

Walaupun kita dah ambil 2 dos vaksin, tak bermakna kita bebas risiko untuk kena wabak Covid ini. Maka SOP tak boleh dipandang enteng.
Kita tetap perlu ambil langkah berjaga-jaga. Perlu juga ambil vitamin sebagai usaha tingkatkan antibodi badan selain amik usaha memakai pelitup muka bila keluar.
Penting SOP
Kita masih tetap perlu jaga SOP Covid yang telah ditetapkan antaranya pakai pelitup muka, penjarakkan sosial dan tidak perlu keluar jika tiada kepentingan urusan.
Penting SOP Covid ni untuk kesejahteraan semua orang. Kita kena ambil langkah jaga diri supaya kita tak memberi mudarat pada orang lain.
Video Dr Samhan bagus untuk pengajaran bersama dan kita tahu Pentinya kita usaha kekalkan SOP.

Seperti yang Doktor Samhan share dalam video beliau, walaupun kita dah amik 2 dos vaksin tetapi bukan bermakna kita dah jadi kebal dan tak kan dijangkiti Covid. Inilah fahaman yang perlu diperbetulkan oleh segelintir orang awam.

Maka bila kita keluar dan berjumpa dengan orang ramai, kita masih terdedah dengan risiko jangkitan Covid dan ia adalah perkara yang kita tak dapat nak elak. Sebab itu SOP Covid ini perlu dipandang serius keperluannya.

Penafian : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan ntuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendpaat nasihat dari doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *