Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Vivix Shaklee bukan minuman biasa.

Melihat kepada warna cecair Vivix kita pasti dapat membayangan minuman yang lebih kurang warnanya iaitu Ribena. Namun tahukah kalian, Vivix adalah campuran sempurna polifenol?
Bahan utama dalam Vivix seperti yang diketahui umum adalah Anggur Muscadine, Polygonum Cuspidatum, Lobak Ungu  dan Elderberry Eropah.
Setiap kandungan bahan ini mempunyai manfaat yang bagus untuk kesihatan.
Anggur muscadine dikatakan buah anggur yang besar dan mempunyai manfaat kesihatan yang banyak.
Vivix Shaklee

Keunikan yang ketara yang terdapat pada anggur muscadine ini adalah kerana ia mempunyai cromosom tambahan dan ia adalah satu yang luar biasa.
Anggur muscadine dikatakan mengandungi asid elagik dan elagitanin. Ia berfungsi untuk menghalang dan mengurangkan pertumbuhan sel yang tidak normal. Selain itu dikatakan ia membantu memanjangkan umur dan pengeluaran tenaga pada peringkat sel [metokondria ] . Ia juga membantu mengawal atur tahap glukos dalam darah.
Polygonum Cuspidatum pula dipilih kerana mengandungi resveratrol. Apa manfaat resveratrol sebenarnya?
Bahan Vivix

Resveratrol sangat membantu dalam menggalakkan kadar keradangan yang sihat. Ia juga membantu meningkatkan peredaran darah dengan lebih lancar selain ia membantu merencatkan pergumpalan platelet darah.
Istimewanya Lobak Ungu kerana ia mengandungi antosianin yang membantu menggalakkan penglihatan yang sihat, meningkatkan keanjalan salur darah dan mengurangkan keradangan yang tidak sihat.
Lobak ungu Vivix

Bahan yang tidak kurang pentingnya dalam Vivix adalah Elderberi Eropah.

Ia mengandungi juga antosianin yang membantu meningkatkan perlindungan imun tubuh badan manusia. Ia juga adalah kaya dengan properti anti bakteria dan anti- virus. Selain itu ia berfungsi menggalakkan perkembangan sel-sel normal dan sihat.

Bila dah tengok semua kelebihan bahan yang ada dalam Vivix Shaklee, barulah saya faham mengapa ia adalah minuman yang sangat membantu orang sihat untuk kekal sihat.
Dalam sharing akan datang saya akan share kan beberapa testimoni Vivix yang menarik, InsyaAllah.


Bagi mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Kg Kubang Ikan, Chendering Kuala Terengganu , dan pos seluruh Malaysia, boleh hubungi saya seperti di bawah :
Call ☎️ : 0128535689
Whatsapp : http://www.wasap.my/60128535689/Vitaminshaklee
Add FB saya Norita Idris untuk chat secara langsung dengan saya.
Klik LIKE di FanPage saya Better You Better World
Jom follow instagram saya Norita_M.Idris




Kami menyediakan konsultasi pada customer kami sahaja 😁Jom register ahli dengan kami.
Untuk mendaftar ahli dan mendapatkan diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee dan menjana pendapatan bersama team bisnes Shaklee kami, boleh klik <<< DI SINI>>>

 🌻 Salam sayang dari 
 N2 @ Ibu Addinnasa 

Penafian : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan ntuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendpaat nasihat dari doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.

Read more www.anakkuwiraku.com

One thought on “Vivix Shaklee bukan minuman biasa.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *