Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Shaklee Life Shake Elderberry

Saya benar-benar terlupa untuk share hadiah yang Shaklee kirimkan pada leader mereka yang layak ke BLNC 2021 tahun ini…
Shaklee Life Shake Elderberry

 

Hadiah itu adalah
Life Shake Elderberry
Energizing Tea Elderberry Mix
Dalam musim yang terhad pergerakan disebabkan covid, Shaklee menyediakan kami program BLNC secara virtual dan boleh di sertai secara online semata-mata. Namun Shaklee juga tidak melupakan untuk menghargai usaha para usahawan mereka, terutama leader yang berusaha keras memajukan diri dalam bisnes ini.
 
Life Shake Elderberry ni pun dah nak habis dah kami consume…cuma Energizing Cinch Tea Elderberry masih ada sedikit untuk di konsumi.
Shaklee Life Shake Protien
Hadiah yang best dari BLNC 2021[ Tidak termasuk bag ya]

Apa perbezaan ESP Shaklee dan Life Shake Elderberry sebenarnya?

ESP Shaklee mempunyai perasa Vanila manakala Life Shake Elderberry mempunyai perasa ala-ala anggur gitu.
Pengambilan disarankan kita mengambil 2 scoop untuk satu kali hidangan. Oh ya scoop disediakan ya bersama dalam canister Life Shake Elderberry ini.
Satu hidangan mengandungi 20g protein, 24 jenis garam mineral, sifar kalori, mengandungi 6g serat, selain mengandungi Leucine [ bahan bakar lemak] ia juga mengandungi prebiotic dan enzim yang diperlukan oleh tubuh kita.
Life Shake Elderberry juga merupakan makanan tambahan yang rendah glisemik indeks, Non GMO [ yang tidak diubah genetiknya , sifar kolestrol dan bebas gluten serta yang paling penting ia adalah vegan.
Shaklee Life Shake Elderberry

 

Life Shake Kuala Terengganu

 

Energizing Tea Elderberry

 

Oh saya sangat menyukai Energizing Tea Elderberry ini. Ia memberi rasa yang sangat nyaman dan sangat sedap di minum bila cuaca panas atau kita dalam mood mencari kecergasan dan kekal aktif.
Boleh di minum dalam keadaan panas dan sejuk!
Tak sabar nak tunggu produk ini di jual dalam pasaran Malaysia.
Pastinya saya akan update lagi once dah ada jualan dalam market Malaysia. Jika anda berminat untuk mendapatkannya, boleh la text saya bila dah dijual nanti.

 

Bagi mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Kg Kubang Ikan, Chendering Kuala Terengganu , dan pos seluruh Malaysia, boleh hubungi saya seperti di bawah :

Call ☎️ : 0128535689
Whatsapp : http://www.wasap.my/60128535689/Vitaminshaklee
Add FB saya Norita Idris untuk chat secara langsung dengan saya.
Klik LIKE di FanPage saya Better You Better World
Jom follow instagram saya Norita_M.Idris
 
 
Kami menyediakan konsultasi pada customer kami sahaja 😁
Untuk mendaftar ahli dan mendapatkan diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee dan menjana pendapatan bersama team bisnes Shaklee kami, boleh klik <<< DI SINI>>>

 

Penafian : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan ntuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendpaat nasihat dari doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.

Read more www.anakkuwiraku.com

2 thoughts on “Shaklee Life Shake Elderberry

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *