Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

ESP Sachet #HanyaBilaBilaMasa

Mengimbau kenangan zaman Universiti dulu, jika ada kekangan budget…ramai yang memilih untuk membeli ESP sachet. Ianya sedikit murah berbanding dengan ESP di dalam tong canister Shaklee.
Ia juga mudah untuk mereka yang baru nak mengenali ESP, boleh dapatkan dalam paket sebelum mereka mendapatkan ESP canister.
Inilah wajah ESP sachet dulu-dulu…. namun selepas tahun 2010 rasanya dah takde lagi ESP dalam bentuk sachet.
Shaklee ESP Sachet

Memandangkan peredaran masa, manusia hari ini masih memerlukan sesuatu yang mudah dibawa dan di minum di mana-mana maka Shaklee baru sahaja melancarkan ESP sachet dalam wajah baru.
ESP Sachet baru

Untuk mereka yang terkejar-kejar untuk ke pejabat dan adakala terlepas untuk membancuh ESP Shaklee di rumah, kini dah ada penyelesaiannya! Hanya bawa sepeket ESP Shaklee Sachet di dalam bag dan boleh dibancuh bila dah tiba di pejabat atau destinasi yang dituju.

Bagi kaki travel, ini juga sangat mudah dijadikan bekalan makanan terutama untuk mendapatkan tenaga segera. Ditambah kelebihan ESP Shaklee yang rendah glisemik index sangat sesuai untuk mereka yang berdiet semasa sedang travel.

Hanya Koyak, Tuang dan Minum! Mudahnya!

Harga pengenalan yang berpatutan dan boleh di dapati pada harga RM98 retail atau untuk lebih murah dengan mendaftar ahli dan dapatkan harga RM79 sahaja.

Sebagai promo pelancaran , Shaklee menawarkan pembelian 3 kotak ESP Sachet ini layak mendapat 1 kotak secara PERCUMA! 

Promosi hingga 30 Jun 2021 atau sementara stok masih ada.

Bagi mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Kg Kubang Ikan, Chendering Kuala Terengganu , dan pos seluruh Malaysia, boleh hubungi saya seperti di bawah :

Call ☎️ : 0128535689
Whatsapp : http://www.wasap.my/60128535689/Vitaminshaklee
Add FB saya Norita Idris untuk chat secara langsung dengan saya.
Klik LIKE di FanPage saya Better You Better World
Jom follow instagram saya Norita_M.Idris


Kami menyediakan konsultasi pada customer kami sahaja 😁
Untuk mendaftar ahli dan mendapatkan diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee dan menjana pendapatan bersama team bisnes Shaklee kami, boleh klik <<< DI SINI>>>

 🌻 Salam sayang dari 
 N2 @ Ibu Addinnasa 
Penafian : Segala testimoni dan penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan ntuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendpaat nasihat dari doktor atau mana-mana pakar kesihatan yang diiktiraf.
Read more www.anakkuwiraku.com

6 thoughts on “ESP Sachet #HanyaBilaBilaMasa

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *