Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Mengapa ESP Shaklee bagus untuk ibu menyusu?

Salah satu produk hot Shaklee adalah minuman ESP Shaklee. Hingga hari ini ia adalah antara hot item produk Shaklee yang diminati oleh ibu menyusu dan tak lupa ibu yang mengandung.

Mengapakah ESP Shaklee bagus diamal oleh ibu yang menyusu?

Set Penyusuan Shaklee

Ibu yang menyusu pastinya akan mudah lapar dan jika ibu terlalu mengikut perasaan tanpa mengawal pengambilan makanan, ini akan menyumbang kepada masalah berat badan yang meningkat. Maka ESP Shaklee adalah pilihan yang bijak bagi ibu menyusu kerana kandungan glisemik index yang rendah. Maka penukaran tenaga berlaku dengan perlahan dan ibu tak mudah rasa lapar.

ESP Shaklee mengandungi protein lengkap iaitu 9 amino asid yang diperlukan oleh badan tapi tak dapat dihasilkan oleh tubuh. Ianya perlu diambil dari sumber luar. ESP Shaklee juga dihasilkan daripada soya non GMO iaitu yang tak diubah genetiknya.

ESP Shaklee dikatakan membantu meningkatkan penyerapan protein oleh tubuh dan mengatasi masalah angin dan ketidakselesaan perut. ESP Shaklee juga mempunyai kajian dimana ia dikatakan membantu meningkatkan ketumpatan tulang. Oleh kerana ini ramai ibu yang menyusu anak mendapati anak mereka mudah tumbuh gigi dan mempunyai tulang yang kuat.

Protein ESP  Shaklee  menggalakkan proses pemulihan dari sel yang rosak kepada sel yang sihat.
Selain itu protein ESP Shaklee membantu membina sel otot, kulit dan hormon yang seimbang, menyokong sistem imunisasi badan, dan menyokong kesihatan jantung terutama ibu dan bayi yang menyusu.

Jom kita baca testimoni ibu yang menyusu ibu.

Testimoni ESP Shaklee 1 :

Set Penyusuan Shaklee

Testimoni ESP Shaklee 2 :
Set Penyusuan Shaklee
Testimoni ESP Shaklee 3:

Set Penyusuan Shaklee
Testimoni ESP Shaklee 4 :

Set Penyusuan Shaklee
Testimoni ESP Shaklee 5 : 

ESP Shaklee Kuala Terengganu

Testimoni ESP Shaklee 6 :

ESP Shaklee Kuala Terengganu

BERMINAT NAK ORDER ESP SHAKLEE ? HANYA KLIK SINI !!!

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *