Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Shaklee sebuah kerjaya dari rumah punya jadual waktu yang sangat fleksible

Tahun 2018 genaplah saya bekerja dari rumah selama hampir 10 tahun. Bukan satu yang mudah tapi tak mustahil.

Mengapa Shaklee menjadi pilihan kerjaya saya?

Produk yang berkualiti
Ya Shaklee sebuah syarikat pengeluar supplement yang memberi jaminan produknya Mesra Alam, Berkesan dan Selamat!
Banyak produk yang berkesan namun belum terjamin selamat.

Pengedar Shaklee Sungai Abong Muar Johor

Pengurusan pesanan yang mudah.
Shaklee menyediakan platform yang mudah untuk semua pengedar mereka. Website yang disediakan untuk pengedar membuat pesanan walau dimana sahaja mereka berada. Malah melalui website ini pengedar boleh mengetahui tentang perkembangan organisasi mereka , selain mengetahui info terkini dari syarikat. Paling penting ada internet ….dan semuanya hanya dihujung jari.

Pengedar Shaklee Sungai Abong Muar Johor

Penghantaran produk disediakan beserta insurans.
Ramai yang berminat dengan bisnes dropship namun uniknya tentang Shaklee, semua pesanan dihantar oleh syarikat courier yang dilantik oleh syarikat dan ianya beserta dengan insurans!!!
Ya terdapat tempoh yang dinyatakan untuk penerimaan produk namun paling utama ia lengkap dengan jaminan. Maka dengan ini, mana-mana pengedar yang berada diluar kawasan atau berada diluar negara sekalipun, semuanya boleh disemak melalui website Shaklee untuk mengetahui perkembangan produk pesanan pelanggan.

Shaklee bisnes in Kuala Terengganu

Melahirkan pengedar dan pemimpin yang berilmu.
Latihan secara percuma diberikan melalui Health and Wellness Talk secara bulanan dan boleh dihadiri oleh bukan ahli juga, bagi yang berminat nak mengetahui lebih lanjut tentang produk dan manfaatnya. Selain itu latihan untuk pemimpin pengedar juga disediakan sejajar dengan matlamat syarikat menghasilkan pengedar dan pemimpin pengedar yang berilmu.

Pengedar Shaklee Sungai Abong Muar
Latihan untuk Pemimpin Pengedar 

Health and Wellness Talk diberi secara percuma!

Shaklee Independent Distributor Kuala terengganu
Sesi ilmu percuma di Kuala Terengganu

Pengurusan syarikat yang prihatin.
Shaklee bukan sahaja syarikat yang menghasilkan supplement yang berkualiti tetapi mementingkan pengurusan yang cekap dan adil. Malah bukan itu sahaja, pengurusan yang dilantik juga adalah mereka yang sangat berdedikasi dan bekerjasama dengan pemimpin pengedar. Maka ini sangat mudah untuk pemimpin pengedar ingin berkongsi tentang cabaran dan memberikan pandangan untuk penambahbaikan organisasi.

Pengedar Shaklee Malaysia

Bonus tak pernah bertangguh.
Alhamdulillah selama berbelas tahun menjalankan bisnes Shaklee , pihak pengurusan tidak pernah terlewat untuk membuat bayaran kepada pengedar dan pemimpin pengedar. Pengiraan bonus juga sangat telus melalui sistem online yang disediakan untuk pengedar. Maka ini memudahkan pengedar terutama pemimpin pengedar mengetahui berapakah bonus yang mereka layak berdasarkan performance mereka.

Image result for bonus payout

Insentif disediakan bukan hanya untuk Pemimpin Pengedar.
Bercerita tentang insentif lain yang Shaklee sediakan adalah percutian atau pakej Umrah 5 bintang.
Uniknya Shaklee adalah syarikat MLM yang membenarkan pemimpin pengedar membawa bersama pasangan untuk turut serta. Bukan itu sahaja, pemimpin pengedar yang layak boleh membawa bersama anak atau ibu dan ayah berdasarkan point yang mereka dapatkan. Ini membuktikan ianya adalah bisnes yang mesra keluarga. Jika kita bekerja sendiri atau bekerja dengan mana-mana syarikat  amat sukar nak bawa bersama ahli keluarga walaupun kita adalah high performer staff. Maka Shaklee menjadi pilihan saya untuk bawa ahli keluarga bercuti dengan tajaan syarikat.

Image may contain: 9 people, including Naquib Hussain, Salwa Ahmad Ahmad and N Huda Hussain, people smiling, mountain, selfie, outdoor and nature
Meluangkan masa bersama keluarga adalah sangat penting kerana kita bekerja adalah untuk mereka.
Image may contain: 3 people, people smiling, people standing and outdoor

Akhir kata….

Hakikatnya bisnes atau bekerja dengan majikan memerlukan usaha yang sama ….cuma bagaimana kita dihargai dan menjadikan hasil reward sebagai satu yang boleh dinikmati bersama ahli keluarga.
Yes Shaklee ada semuanya !

Image result for reward

Berminat nak sertai dan menjadi sebahagian dari bisnes partner kami? Jom kita cipta masa depan yang menarik bersama Shaklee! Boleh hubungi saya di talian 012-8535689 untuk lebih lanjut.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
 Nak beli produk Shaklee ?
Nak JOIN AHLI Shaklee ?
Nak Duit Tambahan melalui Shaklee?
 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ðŸ“² Call/Whatsapp : 012-853-5689

â™› Salam sayang dari N2 @ Ibu Addinnasa

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *