Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Anugerah dan Ganjaran yang Shaklee tawarkan

Shaklee bukanlah nama yang asing untuk pengamal supplement namun ramai yang mendapatkan produk ini tanpa tahu kelebihan menjadi ahli. Ramai yang sangka menjadi ahli hanya untuk kelebihan  mendapat harga ahli semata-mata tapi tahukah kalian ada banyak manfaat lagi yang boleh diperolehi.

Mungkin bisnes biasa yang perlukan keahlian kita hanya tahu akan dapat penjimatan melalui harga ahli tetapi biasanya ia sekadar berkaitan dengan runcit. Tak lebih dari itu.

Special Shaklee pastinya bukan hanya bersandarkan harga semata tapi kualiti yang disertakan pada produk itu lebih penting. Maka apa yang kita laburkan untuk beli vitamin lebih bernilai dari harga ahli yang ditawarkan.

Namun apakah yang Shaklee tawarkan kepada ahlinya selain dari harga ahli bila beli produk?

Benefit for become Shaklee member
Potensi Tanpa Had dengan Shaklee

Jujurnya masa saya student kat UM dulu, saya hanya capai sedikit bonus runcit dan bonus kumpulan peribadi sehingga 21% pun dah membantu saya membeli produk Shaklee secara percuma setiap bulan.

Ya dengan tunai dari bonus runcit dan bonus kumpulan peribadi banyak membantu saya dalam menampung perbelanjaan sebagai student UM pada zaman tu. Apa lagi zaman sekarang yang kos hidup lebih tinggi maka bonus tunai ini sangat membantu.

So nampak tak bukan hanya penjimatan kerana dapat harga ahli tapi banyak lagi manfaat menjadi ahli Shaklee yang ramai lagi tak tahu.

Boleh klik juga entry yang berkaitan tentang kelebihan ahli.

Jika berminat nak tahu lebih lanjut ; boleh mesej atau whatsapp di 0128535689.☎

♛ Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *