Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

7 hari dah ada perubahan ketara pada tulang yang patah!

Budak-budak bila sesama mereka adakala bergurau kasar. Itulah yang terjadi masa kami berada di KL  di mana akibat bergurau tak ingat, anak buah saya terjatuh dan akibatnya tulang sikunya patah. Orang lain patah tangan atau kaki kerana main bola kat padang…tapi ni main bola PS4 aje. Allahu.
Hati siapa tak risau kan? Maka saya bekalkan beberapa vitamin asas untuk bantu proses penyembuhan lebih baik. Antaranya adalah Ostematrix kerana ia adalah kalsium yang lengkap dengan Magnesium, vitamin D dan paling utama ia mengandungi Boron. Boron adalah nutrien penting yang membantu memampatkan tulang dan bukan semua vitamin kalsium mengandungi Boron. 
Inilah kelebihan Ostematrix.

Ia bukan sahaja bagus untuk kesihatan gigi dan tulang, ia juga bagus untuk kesihatan saraf. Ia sangat membantu tubuh mendapat rehat yang mencukupi apabila tubuh kita mendapat manfaat yang seimbang dengan pengambilan Kalsium yang lengkap dengan Magnesium, Vitamin D, Boron dan nutrien lain yang dibekalkan dalam Ostematrix.

Bagi anda yang mencari supplement untuk menguatkan tulang dan saraf, boleh cuba amalkan Ostematrix Shaklee. 
Berminat nak dapatkan supplement ini? Boleh hubungi saya Norita di talian 0128535689 atau terus whatsapp di DAPATKAN OSTEMATRIX SINI
Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *