Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Rambut gugur berterusan? Cegah sebelum kronik!

Rambut banyak gugur selepas bangun tidur?

Percaya atau tidak ia ada kaitan dengan pemakanan harian kita?

Ramai orang pandang remeh dengan keperluan vitamin khususnya multivitamin. Ramai yang menyangka bahawa ia tak penting apabila kita makan 3 kali sehari.

Namun yang menjadi persoalan adalah bukan berapa bilangan kita makan sehari tetapi berapa banyak vitamin yang kita perolehi dalam menu harian dan adakah ia mencakupi keperluan harian tubuh badan?

Semalam salah seorang kawan karib saya bercerita bahawa ramai rakan sekerja beliau mengalami masalah rambut gugur yang sangat teruk.

Tahukah anda antara tanda kekurangan vitamin dalam badan ialah rambut gugur dengan teruk dan semakin hari ia menjadi semakin serius akhirnya masalah botak yang melanda.

Setiap orang mempunyai stress [ tekanan] tersendiri. Adakala dalam keadaan sedar dan tak sedar. Tanpa kita sedari stress ini menyebabkan sesetengah vitamin dan mineral musnah begitu saja. Secara tak langsung badan menjadi kurang sihat.

Pengambilan multivitamin sangat penting. Jika anda sebelum ini tak ambil pusing, namun jika ada mempunyai masalah rambut gugur yang berterusan, jangan pandang remeh.

Amalkan pengambilan multivitamin mengikut yang disarankan pada botol.


Jika anda sudah memiliki sebotol Vita-Lea, jangan biarkan ia expired di almari anda. Tetapi amalkan memakannya setiap hari sebiji pagi dan sebiji selepas makan malam.


Tips nak lebatkan rambut :

Amalkan menyapu rambut dengan santan+ limau nipis. Biarkan dalam 20-30 minit dan kemudian bilas dengan syampoo seperti biasa. Buatlah selang sehari. Jika bekerja buatlah 2 kali seminggu. InsyaALLAH akan ada hasil yang menggembirakan.

Jangan tunggu sampai ada masalah rambut gugur dan rambut makin menipis kerana itu tandanya masalah kesihatan dah bertambah teruk.

Bertindaklah sekarang! Anda mampu mengubahnya.


Pengedar Shaklee Anda
Naquib Hussain
Norita Idris
0128535689.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
 COD Shaklee Kuala Terengganu

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *