Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Menikmati makanan dengan Phytocol-ST !

Dulu saya tengok orang makan keju, saya mesti teringat perkataan Kolestrol. Bila tengok orang makan kuah lemak, terus nampak perkataan kolestrol ! 

Kurangkan kolestrol

Tapi selepas dah kenal dan amalkan Phytocol-ST Shaklee, saya senyum aje sekarang sebab saya dah boleh makan keju dan seafood kegemaran saya dengan hati tenang !

Kami dah amalkan selama 1 minggu dan rasa tak sabar nak tengok result selepas amalkan 8 minggu.

Masih ingat Dr Bruce Daggy kata tak kisah nak makan sebelum makan atau selepas makan atau bersama makanan kerana pastinya ia lebih baik dari mereka yang tidak mengambil langsung Phytocol-ST Shaklee!

Dr Bruce Daggy ada maklumkan bahawa untuk mendapat kesan yang optimum pastikan makan secara berterusan dan dapatkan result selepas 8 minggu amalkan secara konsisten.

Kesan Sampingan Phytocol-ST Shaklee?

Selepas amalkan beberapa hari, memang dapat rasakan sistem pembuangan lebih lancar! Ada juga yang memberi feedback bahan buangan itu keluar bersama lendir minyak. Ini kerana kolestrol sebenar tidak diserap oleh usus.

Apa dia Phytocol-ST dan Testimoni Produk ini boleh baca sini : Phytocol-ST Shaklee.

Berminat nak buat pesanan ? ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
COD Shaklee Miri Sarawak. 
 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian Shaklee [atau] pembelian produk Shaklee [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *