Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Mencegah mata rabun dan silau?

Mata adalah anugerah pancaindera yang termahal. Tanpa mata kita tidak mampu untuk melihat dan mengamati segala ciptaan ALLAH yang indah.
  

Rabun mata

Ramai anak-anak hari ini dah didedahkan dengan segala gadget elektronik seperti mini tab, ipad dan seangkatan dengannya. Tanpa kita sedar kita telah mendedahkan mata mereka kepada masalah rabun dan akhirnya pada usia muda mereka terpaksa menggunakan cermin mata.

Saya sendiri pakai cermin mata pada usia 15 tahun iaitu tingkatan 3. Walaupun pada mulanya tidaklah tinggi sangat power cermin mata itu tapi sebab kita tidak didedahkan kepada kepentingan vitamin mata maka ia terus meningkat.

Cuma semenjak mengenali Shaklee alhamdulillah power saya tidak meningkat seperti dulu. Paling saya suka adalah silau saya dapat diatasi dengan baik selepas pengambilan konsisten Carotomax. Dulu nama produk ini ialah Beta Carotene. Namun dengan formula baru yang lebih baik dinamakan Carotomax.

Carotomax mengandungi ekstrak buah-buahan dan bagus untuk mata. Saya mula beri pada Addin dan Nasa kerana mereka adakala meluangkan masa main game bersama ipad kami.

Sebelum ini Addin ada mengadu matanya kabur dengan tulisan cikgunya. So saya decide bagi Addin makan Carotomax selang sehari. Alhamdulillah masalah itu dah berkurang. Kalau boleh nak elakkan mereka dua ni pakai cermin mata di usia muda.

Paling pasti saya dapat atasi masalah silau saya. Sebelum ini boleh kata teruk juga. Sekarang dah tiada lagi alhamdulillah.

Selain pengambilan carotomax, amalan yang bagus diamalkan untuk mengatasi masalah  mata rabun atau silau ialah dengan membaca Al Quran. Memang itu yang kami pegang. Alhamdulillah setakat ini sangat berpuashati.

Berapa umur anak yang boleh amik carotomax? Jujurnya saya beri pada Nasa seawal usianya 6 tahun, dan saya berikan selang sehari supaya memastikan mereka dapat menjaga kurnia panca indera anugerah ALLAH ini dengan baik.

Jika anda mempunyai masalah silau, cubalah dapatkan dan amalkan Carotomax Shaklee. Sebagai langkah mencegah dari rabun bertambah teruk, bagus diamalkan secara konsiten.

Alhamdulillah stok Carotomax saya baru sampai semalam. Bagi mereka yang dah buat belian, telah selamat kami poslaju petang tadi.

Jom dapatkannya hari ini ! Pastinya mencegah lebih baik dari merawat !

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Carotomax Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
COD Shaklee Miri.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com

 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *