Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Bebas dari jerawat badan?

Memang ada orang jerawatnya hanya pada badan sahaja. Namun ianya tetap perlukan jalan penyelesaian supaya ia tidak berlarutan.

Cegah jerawat badan

Biasa dengar sabun badan untuk anti acne? Ia biasa dijual di farmasi dan memang disarankan pada mereka yang ada masalah jerawat belakang badan terutamanya.

Jika orang tanya apakah vitamin yang membantu mengatasi masalah ini ialah saya akan sarankan beberapa vitamin antibodi seperti Vitamin C Shaklee, Vitamin E Complex Shaklee, Garlic Shaklee, Nutriferon dan GLA Complex Shaklee. *

Ke semua vitamin ini sangat membantu untuk kulit yang sihat. Bagi mengatasi masalah tompok hitam, biasanya sabun scrub adalah antara cara untuk menyingkirkan sel mati tersebut dari badan. Walaupun begitu pengambilan ESP Shaklee sangat membantu untuk penghasilan sel baru dalam menggantikan sel yang telah mati.

Walaupun begitu, saya tetap sarankan mereka yang ada masalah jerawat dibelakang badan menggunakan sabun mandi yang sesuai dengan kulit anda. Tidak boleh terlalu bergantung pada satu jenis sabun. Paling utama perlu ada sabun anti bakteria. Adakala ia berpunca sebab badan kita senang berpeluh maka sabun anti bakteria membantu untuk memastikan kulit kita sentiasa sihat dan seimbang.

Paling utama mandi 2-3 kali sehari sangat penting! Supaya badan kita sihat!

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.
COD Shaklee Miri Sarawak.

 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui
Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *