Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Omega Guard Shaklee : Buat badan rasa panas?

Benarlah kata orang tua, tidur dalam aircond yang kuat boleh rosakkan badan….rasa sejuk dan sengal seluruh tubuh akibat sejuk sangat boleh memudaratkan badan.

Sejak dari minggu lepas kami travel dan tidur dalam aircond hotel yang adakala diluar kawalan.

Omega Guard Shaklee

Semenjak kebelakangan ini saya mudah rasa sengal pada kaki dan tangan…sehinggakan saya ingat saya punya kolestrol yang tinggi disebabkan makanan harian saya sepanjang travelling ini.

Baru saya sedar sebabkan aircond yang tidak dapat dikawal [ centralized] membuatkan saya mudah sejuk. So suami saya advise makan Omega Guard Shaklee 2 kali sehari so kini pengambilan saya ialah 6 biji sehari.

Alhamdulillah kurang dah radang sejuk yang saya alami sebelum ini. Memang terasa badan hangat dan tak perlu merekot pakai sweater.

Nak lagi best saya rasa ia bakar banyak lemak…hehehe [ ini perasaan saya sahaja ya]

Saya pula jenis memang suka makan minyak ikan sejak dari kecil…dulu brand farmasi aje seven seas mak beli. Saya suka makan kunyah sampai sekarang dan saya lihat Nasa memang ikut cara saya makan iaitu kunyah sahaja. Hanyir? Memang hanyir dah namanya minyak ikan kan? Tapi pada saya sangatlah sedap rasa dan baunya…. Omega Guard Shaklee

Hmmm nampak gaya lepas ni travel kena bawa 2-3 botol Omega Guard Shaklee ni.

Bagi yang bawa anak travel, Omega Guard Shaklee sangat sesuai dijadikan bekalan supaya chest anak tak sejuk dan anak2 tak mudah kena selsema.

Saya tahu Omega Guard Shaklee bukan hanya untuk menjadikan badan kita warm [ hangat] tetapi ia bagus untuk otak [ meningkatkan daya ingatan] , mengurangkan radang sendi , membantu mengurangkan paras kolestrol jahat dalam badan disamping membantu  meningkatkan lemak baik dalam badan [ HDL] dan Omega Guard Shaklee juga bagus untuk membantu kelancaran perjalanan darah dan saraf.

Hakikatnya vitamin ini bukanlah tujuannya menyembuh cuma ia membantu mengurangkan keradangan yang dilalui oleh pesakit disamping membekalkan keperluan zat dan vitamin yang diperlukan oleh tubuh kita.

Memang pengambilan Omega Guard Shaklee memerlukan kita minum air masak yang mencukupi supaya tak mudah sembelit dan panas dalam yang akhirnya menyebabkan ulser.

So bagi anda yang risau kurang pengambilan air bagus amalkan makan vitamin bersama Performance Drink Shaklee. Banyak manfaatnya selain membantu menstabilkan ion-ion dalam tubuh kita.

So bagi anda yang sering travel dan stay hotel, jom jadikan Omega Guard Shaklee sebagai peneman terbaik anda!

Sila Klik Sini – Artikel lain mengenai Omega Guard Shaklee; 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.
   These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran produk Shaklee ke seluruh Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan. COD Shaklee  
 Miri.
 Untuk maklumat lanjut berkaitan keahlian [atau] pembelian produk [atau] menjana pendapatan dari
 rumah boleh berhubung dengan kami melalui
 Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
 Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 ♛ Call/Whatsapp : 012-853-5689 ♛

 Salam sayang dari
 N2 @ Ibu Addinnasa

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *