Shaklee Malaysia

Master Coordinator Shaklee Malaysia

Archives

Shaklee Ostematrix bagus untuk travelling.

Anda mengalami masalah susah bangun tidur? Terlalu keletihan? Cuba amalkan Ostematrix Shaklee!!!

Jumaat lepas kami sekeluarga pulang sekejap kerana meraikan perkahwinan adik bongsu saya. Tak dapat nak balik lama sebab anak sekolah ditambah Addin nak exam semester pertama minggu ini.

Memandangkan kami travel jauh dalam masa singkat, saya pastikan Addin dan Nasa makan Ostematrix sebiji sebelum mereka tidur. Ditambah mereka kurang minum susu sekerap dulu.

Alhamdulillah nampaknya ia sangat membantu.

Kami pulang ke KL pada Ahad petang dan flight ke Miri jam 8.30 pagi esoknya…memang pada mulanya risau jika mereka susah nak bangun pagi ditambah travel seharian pada hari Ahad. Syukur pada ALLAH mereka dapat bangun jam 6 dan kami ke airport dengan masa yang secukupnya.

Kini saya memang berikan mereka sebiji sehari Ostematrix. Ianya mudah telan. Selain Omega untuk Otak, Carotomax untuk mata mereka juga suka Meal Shake, ESP dan Performance drink. Bancuhan 3 ini dipanggil air aiskrim terutama bila kami membancuhnya dengan air sejuk 🙂

Umur anak berapa boleh beri Ostematrix? Jujurnya ia sesuai untuk 6 tahun ke atas kerana kanak-kanak dibawah 6 tahun masih boleh mengambil susu dalam bentuk minuman. Bila dah mula membesar mereka dah pandai memilih adakala air susu tidak lagi menjadi pilihan minuman mereka.

Bila anak kita diberi supplement, pastikan mereka minum air masak 1 liter minima sehari. Paling bagus berikan Performance drink supaya tiada masalah kekeringan [ dehydration].

Memang kami sendiri amalkan Ostematrix 4 biji sebelum tidur. Mengapa bagus sebelum tidur? Ini adalah untuk penyerapan kalsium yang lebih baik. Kita jarang ke tandas pada malam hari sewaktu tidur berbanding siang, oleh kerana itu penyerapan kalsium adalah lebih optimum.

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 Penghantaran Shaklee Miri, Sarawak, Malaysia, Indonesia, China dan Taiwan.

 Untuk maklumat lanjut untuk keahlian / pembelian produk atau jana pendapatan dari rumah boleh berhubung dengan kami melalui

Email Yahoo : nnorita78[@]yahoo.com
Gmail : addinnasa[@]gmail.com
 Call/Whatsapp : 012-853-5689

 Salam sayang dari Ibu Addinnasa

Read more www.anakkuwiraku.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *